fredag 7 november 2014

Hit och dit och hem igen

En fullspäckad vecka lider mot sitt slut. Den här veckan har vi varit hos Momi på bastukväll, haft syster och lilla systersonen på besök, varit ute på restaurang och äta och haft fotogafering på klubben. Och så har jag fått strecka över en punkt på städlistan. Så här i en mening ser det inte så mycket ut, men med 5 dåliga nätter bakom mig så har det nog känts att vi hela tiden haft något på gång. Men jag har lättare att hantera sömnbristen om jag har saker att göra. Speciellt om det handlar om roliga saker, förstås. Dessutom finns det inget värre när man är riktigt trött, än en uttråkad treåring!

Momi och Ian bakar farinkaka

En basturen pojke får smaka på sitt verk


Mitt gamla playmobilskepp hittar fram ur Momis gömmor



Lycka är att få ha en liten systerson i famnen

Ett stycke städat torrskåp. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar