söndag 5 oktober 2014

Vår vecka i bilder

En sån vecka det har varit. Fullt upp från morgon till kväll. Dessutom hjälper jag en vän och språkgranskar hennes examensarbete så all datortid har använts till det, de senaste dagarna. Men här kommer vår vecka i bilder. Jag har haft en massa bra idéer till inlägg men nu kommer jag förstås inte ihåg dem längre. Kanske de uppenbarar sig i ett senare skede. Eller inte.


Ian gör morgonjoga före klubben

Jag hittade en barnjogavideo på youtube som han orkade göra efter i säkert 15 min.

Den här bilden tog jag som motvikt mot alla slipade matbilder som finns i bloggvärlden. Helt vanlig makaronilådslunch.

Svårt att komma överens om vem som får leka med vad.

Glädjen över att lära sig att gå med stöd är stor!

 


Även om allting inte alltid går som planerat...


Ian imponerade med att lyckas fylla hela bläckfisken med sina strumpor.

En höstig cykeltur till Sale.

Lillasyster gillar också.


Dags att göra i ordning för vintern.
 
Erika är inte van vid att vara ute och krypa på marken.

Gräset är mjukt och skönt.

2 kommentarer:

  1. Morgonjogan är imponerande, jag tycker själv ibland att det är en utmaning att orka i 15 minuter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vet, och han försökte faktiskt hela tiden göra så som det såg ut på tv:n. Det sluta förstås i hoppjoga precis som det mesta som Ian gör slutar i en hoppversion ;)

      Radera