onsdag 10 september 2014

En god natts sömn

Ganska länge har det nu varit så att om jag helt och hållet låter bli att planera något program för oss på dagen så blir det total katastrof. Trött orkar jag inte umgås tillräckligt aktivt med barnen och Ian har tråkigt och börjar busa och jag blir oproportionellt irriterad och allt bara kör fast.

Men inatt har vi sovit gott. Hela gänget. Pojkarna sov hela natten och Erika väckte mig bara två gånger. Och efter en fullsspäckad vecka verkar barnen dessutom själva njuta av att ha en hemmadag. (Förstås nu när jag tog fram datorn så blev det genast lite kaotiskt) Men vi ska i alla fall ta det lugnt, kanske prova en ny gröt till grötbloggen och leka, fast jag inte är en jätteivrig lekare.

Imorgon bär det av till Habitare med Storsyrran genast på morgonen så då blir det full cirkus igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar