fredag 12 september 2014

Fredag

Det har varit en lång dag. Började dagen med att laga iväg oss till Habitare med Daniela. Jag är inte särskilt inredningsintresserad men nu är det ju ändå riktigt trevligt att titta på fina saker. Men design är nog bara så fruktansvärt dyrt. Våra favoriter var de jättestora dynstolarna. Ian hittade äntligen något att klättra på och jag kunde lägga mig ner så att Erika kunde klättra på mig.



På kvällen åkte Robi iväg på en arbetskamrats avskedsfest så jag sköter kvällssysslorna solo. Nu sover ett barn och det andra kryper omkring ännu en stund. Nu är det dags att avsluta dagen med lite metrilaku, som förresten bara är 70 cm lång, och Vera Stanhope.

Tills imorgon har jag beställt väckning med sång och french toast. Tack för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar